Kan alla andra så varför skulle inte jag det då?

Nu har jag startat en blogg, (dah, syns nog) har ingen aning om vad jag ska skriva om, men det kommer nog att lösa sig, så tråkig kan jag väl ändå inte vara?!

Läste något om PK innan! På en av de roligaste bloggarna som finns nämligen Egoinas! Jag kommer ihåg det precis så som hon beskriver det! Tjejen.. Du är lysande!
I mitt närmsta umgänge betyder det faktiskt PK - People Killer!

Min blogg ska bli världens bästa blogg en dag!!! Så det så! Jag menar vem F*N ska stoppa mig? Jag är så j*vla bra så varför skulle inte ALLA vilja läsa min blogg :P Ni måste hålla med… det finns ingen bättre än en själv! Alltså är jag BÄST! Nu ska ja klura på inställningar här på bloggen så ni får helt enkelt vänta lite innan jag går in på smaskiga hemligheter och roligheter!

Take a bow!
(Attans den där Rihanna...fastna inte sådääär!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0