konsert, träningsverk och sömn,..

I torsdags va vi i Köpenhamn och tittade på Slipknot :D helt fantastiskt underbart!
vi kom lite tidigt till köpenhamn så vi fördrev tiden med att gå runt typ halva köpenhamn innan vi började gå mot
K.B... (Finns även i Köpenhamn inte bara i malmö!) Vi promenerade konstant i 2,5 timme innan vi satte oss ner för att köka antagligen världens godaste hamburgare, största och billigaste (KAN DE BLI BÄTTRE?!?)... sedan gick vi ungefär 1 timme till innan vi va framme!!! Har träningsvärk i hela benen o baken.. :) behöver iaf inte oroa mig över hamburgaren:)

Jag vill verkligen uppdatera här oftare, är dock inte färdiga nmed flytten helt än, eftersom jag är den i familjen (Kollektivet) som är minst datanörd såp får jag sköta saker som tex. matlagning mm...och datorerna är oftast upptagna... ska dock lägga upp lite kassa bilder snart från konserten, fotade med min exklusiva sony ericsson... :Phaha

hoppas livet leker med er!

Nu ska jag käka estrella chips, Salt and Vineger MUMMA

kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0