när ska vi få snö?

är det bara jag som längtar något fruktansvärt efter snökaos och snöbollskrig? När det är så "mycke" snö att man får kämpa för att ta sig till affären, när bilen har blivit "in skottad"(!?) och allt bara är kallt och vitt!!!

denna morgonen började lite segare än andra, upptäckte att de slagit på värmen i elementen igår när jag skulle lägga mig, så jag har inte behvöt frysa inatt, alltså ville jag inte upp ur sängen och klä på mig, speciellt inte när världens underbaraste människa ligger brevid och delar min kudde <3

tog biken ner till jobbet, parkerade den, gick och köpte frulle, då plötsligt svartnade det för ögonen och jag märkte att jag var på väg att svimma, (har svimmat ganska många gånger, men inte sedan jag var typ 17 år) gick med huvudet böjt runt hörnet, in genom stål grinden, in på bakgården, satte mig på bänken, tog av mig halsduken och försökte få luft, jag visste att om jag bara satte mig ner skulle allt bli bra, när jag sitter där och återhämtar mig kommer en man fram och frågar om jag ville ha hjälp med något!?, jag sa snällt nej tack, men han menade att han kunde inte bara gå förbi, men jag försäkrade honom om att jag skulle klara mig och att det inte va någon fara, tänk att det finns sånna människor, det trodde jag inte, eller jo klart de finns, men att de fanns HÄR visste jag inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0