sitting down here...

Jag är nogvärldens tröttaste just nu... GÄSP.... sovit 2 nätter ni i nya lägenheten... vet inte varför men det känns inte som jag får sova ut där riktigt... kan bero på alla saker som står där de inte ska stå...

igår tvätta jag lite.. bara det viktigaste så man har några kläder att ha på sig... varje gång vi tvättar är det samma sak... vi sätter upp oss på en ny tvätt tid en vecka efter och glömmer alltid den,...sen står vi där med ett par strumpor var och inga rena t-shirts eller underkläder.... måste bli skärpning på det!!

Jag längtar sååå otroligt mycket tills på torsdag!!
Då blir det jobb till 12, båt till helsingör, tåg till köpenhamn, sen ska vi se Slipknot!! YAY! Har väntat på detta hur länge som helst...

Fredagen kommer också bli underbar, vi är nämligen lediga :) jag ska sova sååå länge... kanske inte ens gå upp ur sängen på hela dagen!! vi får se!

tänkte ladda upp lite bilder nu.. får se vad jag har för bilde på denna datorn..

TjoHaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0