va?!

ursäkta bristen på inlägg... jag har varit sjuk, (blir nog aldrig frisk iofs...) ska iaf jobba idag, visserligen hemifrån men jobb är jobb eller?!

tecken på att man fått mitt syndrom;

man försöker koka ca 30 minuter utan lycka, undrar om spisen är sönder... oj, jag kanske skulle satt igång plattan?! eller?
varför ryker  det ur såsen, den står på en avstängd platta... eeeh.. oj fel platta.... alltså första tecknet är total förvirring...

Kolla efterlyst igår... verkar som om en viss Cookie varit i farten i sin hemstad... kan ju inte avslöja för mycket,.. haha
visste inte att du var så våldsam mot tanter, och att du var så desperat att du råna en bingohall...?! aja... var är världen på väg?!

nu ska jag fortsätta jobba lite här, trots att Kaffe attackerar mina fötter heeeeeela tiden... jävla damp djur!

Kommer bild på Kaffe sen... (min syrras katt)

ciao

Kommentarer
Postat av: Björkmann

Tack för kommentaren :) Är jag efterlyst ? :D

2008-11-20 @ 11:11:24
URL: http://bjorkmann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0