Vad ska man behöva göra?

vad krävs det för att få folk att börja läsa och kommentera i sin blogg? vad provocerar dig? hatiska ord om snälla människor? ska jag behöva visa mig naken eller? skulle inte tro det va! sitter på jobbet och har riiiktigt tråkigt, har precis varit och käkat lunch, cevapcici med potatis och tzatsiki, muuuums, vitlök är f*n godare än något annat. Efter jobbet blir det flyttning, håller på att flytta in till min syrra, jag och Älsk behöver spara pengar så vi kan uppfylla våra drömmar :) HUS, MÖBLER, KLÄDER.... gah jag blir snart galen, har endast handlat 2 par jeans, 1 t-shirt och lite strumpor detta året, det känns så frustrerande att inte kunna gå på stan och bara shoppa lite bara för sakens skull.... jag behöver egentligen inga kläder, men det är ju underbart att ha på sig ett snyggt plagg för första gången...man känner sig mer levande på nått sätt, inte samma gamla plagg som man köpte när man va 19 liksom... haha antar att jag inte är ensam med att ha det såhär men ibland känns det som man är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0