Vem är Ignora?

blue
Följ min blogg med bloggkoll

ignora;
-en tjej född våren -85,
-förlovad med Älsk!, hopplöst förälskad!,
-EHIA´s storasyster, (EHIA= High level, Secura, TIBIA)
-Rökare,
-Praktikant (Snart anställd som Projekt Ledare ;),
-Ljudtekniker,
-matte till B,
-bilägare,
-lättroad,
-talsvårigheter i vissa lägen,(vänder på bokstäver och glömmer vissa) tex, sparka=KARKA, bröst=PBröt,
-hör dåligt, massuppfittar massa saker.(Missuppfatta nu inget :P)
-fladdrar med näsborrarna vi irritation.
-oböjliga ögonfransar!
-stillös, vilket menas med att jag inte bestämt mig, jag är JAG, kan inte lägga mig i ett fack,


Kommer inte på något just nu... vill ni veta så fråga helt enkelt!

Jag gör helt enkelt det bästa av situationen och flyter med,
skäms nästan aldrig, jag bjuder på mig själv och skrattar med er åt mig!

Vad vill ni att jag ska blogga om?! Vad är kul att läsa om?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0